رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جامعه شناسی شهر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
گروه‌های اجتماعی چگونه با فضاهای مختلف شهر سازگار می‌شوند؟ آیا در سطح شهر نقاط جرم‌خیز وجود دارد؟ آیا شهر مایة جمع‌گرایی می‌شود یا انزواطلبی؟ طبقات اجتماعی چگونه در شهر توزیع می‌شوند؟ چه کسانی شهر را اداره می‌کنند؟ آیا مدیریت شهری توان پاسخگویی به مسایل شهری را دارد؟ آیا در عملیات شهرسازی می‌توان روی مشارکت ساکنان حساب باز کرد؟ آیا آمایش شهری به نحوی پایدار در جامعه پذیرفته می‌شود؟
این کتاب با استفاده از نتایج تحقیقات جامعه‌شناختی در یک صد سال اخیر، به این پرسش‌ها و به بسیاری پرسش‌های دیگر در ارتباط با مسایل شهری پاسخ می‌دهد و راهنمای آموزش اصیل منابع و روش‌های مطالعة شهری است. مخاطبان این کتاب علاوه بر دانشجویان علوم اجتماعی، معماری و شهرسازی، همة کسانی هستند که با ساخت و ساز شهری و با آمایش سرزمین سر و کار دارند: مهندسان، معماران، برنامه‌ریزان توسعه و بازسازی مناطق شهری، منتخبان شوراها و انجمن‌های محلی و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1398/05/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جامعه شناسی شهر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جامعه شناسی شهر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک